loading...
بهترین و کمیاب ترین سریالهای روز
vahid love بازدید : 3827 چهارشنبه 1390/03/04 نظرات (2)

ژانر سريال: دارم - جنايي
امتياز سريال: 9.3/10 
 

(نامزد جايزه گلدن گلوب)

لینکها اصلاح شدند

خلاصه داستان : داستان سریال درباره یک معلم شیمی است که علاوه بر مشکلات میانسالی به مشکل بزرگتری برمی خورد. او متوجه می شود که دارای سرطان ریه است و قرار است به زودی این دنیا را ترک بگوید، او که وضع مالی خوبی ندارد و دارای پسری دارای معلولیت می باشد به این فکر می افتد که باید قبل از مردن زندگی خانواده خود را تامین کند و کمی هم این اخر عمری از یکنواختی زندگی در سنین 50 سالگی فاصله بگیرد .پس با توجه به آشناییش به علم شیمی شروع به راه اندازی یک کارخانه تولید مواد مخدر و کریستال می کند که علاوه بر پول برایش ارمغان های دیگری به بار می اورد که هیچ وقت به ذهن این معلم میانسال نرسیده بود.


vahid love بازدید : 180 چهارشنبه 1390/03/04 نظرات (0)

با لينك مستقيم به همراه زيرنويس فارسي
ژانر فيلم : وسترن - درام - ماجرايي
امتياز فيلم : 8.0/10
>> براي خواندن نقد و بررسي فيلم كليك كنيد <<
:: نامزد 10 جايزه اسكار ::

خلاصه داستان : مردی به همراه دختری همراه شده تا قاتل پدر دخترک را به سزای اعمالش برساند...

vahid love بازدید : 232 سه شنبه 1390/03/03 نظرات (0)

نام فیلم
Moonlight - مهتاب
ژانر
درام | فانتزی | ترسناک | هیجان انگیز
کارگردان
Ron Koslow , Trevor Munson
نویسنده
Ron Koslow , Trevor Munson
بازیگران
Alex O'Loughlin , Sophia Myles , Jason Dohring , Shannyn Sossamon , Chris Krauser ...
تاریخ انتشار
2008 - 2007
محصول
آمریکا
زبان
انگلیسی
زمان
میانگین هر قسمت 60 دقیقه
کیفیت خوب
امتیاز
7.9/10 تا به این لحظه
زیرنویس فارسی
دارد
کانال پخش کننده
CBS
وضعیت پخش
پایان
فصل
1 فصل
تعداد قسمت ها
16 قسمت
اطلاعات بیشتر
کلیک کنید
خلاصه داستان
داستان سریال در مورد كارگاه خصوصی Mick St. John هست كه این كارگاه با كارگاهای دیگر فرق داره چون شخصیت داستان ما یك خون آشامه Mick St. John داستان ما 60 سال قبل كه قرار بود ازداوج كنه نمی دونسته زنی كه قراره باهاش ازدواج كنه یك خون آشامه این زن با زخمی كردن میك باعث شده اون هم تبدیل به یك خون آشام بشه و هیچ وقت پیر نشه و همیشه خوش تیپ بمونه و زندگی جاودانه داشته باشه ...حالا داستان سریال از اونجا شروع میشه كه میك با روزنامه نگار Beth Turner شروع به همكاری می كنه و ماجرا هایی براش پیش می یاد ....

 

vahid love بازدید : 430 سه شنبه 1390/03/03 نظرات (0)

بدون شک پس از اتمام لاست، سریالهای زیادی سعی کردند تا از فرمول موفق لاست الگوبرداری کنند و مجموعه ای را پدید بیاورند که همانند نسخه لاست موفق در جلب مخاطب باشد. سریالهایی چون Happy Town، Harpers Island و جدیدا Persons Unknown که البته همگی نیز نا موفق ظاهر شده اند. تشابه این سریالها با لاست در راز و رمزی است که در آنها نهفته است. جوی مرموز مانند لاست... اما به تازگی The Event سریال جدید شبکه NBC است که گویا میخواهد تا حدودی از الگوهای لاست استفاده کند و البته اشتباهات سریال لاست را نیز تکرار نکند تا مجموعه ای عظیم را پدید آورد.

نام سریال : The Event - حادثه
ژانر : هیجان انگیز | درام | ترسناک | جنایی | رازآلود
کارگردان : Nick Wauters
بازیگران : Jason Ritter ، Sarah Roemer ، Laura Innes ، Ian Anthony Dale ، Scott Patterson ، Taylor Cole ، Lisa Vidal ...
تاریخ انتشار : 20 September 2010
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : میانگین هر قسمت 60 دقیقه
زیرنویس فارسی : دارد
وضعیت : در حال پخش
کانال پخش کننده : NBC آمریکا
فصل : اول
تعداد قسمت ها : 22 قسمت
کیفیت : عالی HDTV
فرمت : mkv
حجم : میانگین هر قسمت 130 mb
اطلاعات بیشتر : کلیک کنید
لینک دانلود : مستقیم - Direct
خلاصه داستان : سریال The Event ، سریال جدید شبکه NBC است که از پاییز امسال به جعبه های جادو قدم میگذارد و داستان شون واکر ( با بازی جیسون ریتر ) را روایت میکند که در پی یافتن راز و رمز گمشدن نامزدش است اما در این میان با وقایعی مواجه میشود که پرده از بزرگتری مخفی کاری کشور آمریکا پرده بر میدارد. سریالی که به گفته سازندگانش ملغمه ای از تریلر، داستان های عشقی و رازهایی بر پایه علمی- تخیلی خواهد بود. تنه به تنه سریالهایی همچون 24 میزند ( رئیس جمهور آمریکا در این سریال سیاه پوست است) و گاها به واقعه ای میپردازد که حتی رئیس جمهور نیز از الان اطلاعات ندارد.

 

vahid love بازدید : 493 دوشنبه 1390/03/02 نظرات (0)

خلاصه داستان : سریال کمدی Blue Mountain State از سال ۲۰۱۰ توسط شبکه Spike در ۱۳ قسمت به روی آنتن رفت فصل دوم اون از ۲۰ نوامبر سال ۲۰۱۰ ادامه پیدا شده سریال درباره دانشجویان کالجی است که عضو تیم راگبی دانشکده هستن اما به تنها چیزی که اهمیت نمیدن ورزش هست س ک س و مواد و م ش ر و ب برای اونا درجه بالاتری رو داره شخصیتهای اصلی سریال آلکس مورین ، کریگ شلو، تد و سمی هستن این سه دوست دنیای دیوانه وااری رو خلق می کنن دنیایی که تو اون س ک س و آبجو و دیوونه بازی حرف اول رو می زنه خالق سریال Eric Falconer هست که برنامه موفق نمایش سارا سیلورمن رو تو پیشینه کاری خودش داره

vahid love بازدید : 374 دوشنبه 1390/03/02 نظرات (0)

انر سريال : كمدي - درام
امتياز سريال :8.9/10

خلاصه داستان : در این سریال با یک خانواده نا سالم روبرو هستید ، پدر یک مست ، مادری که مدت ها قبل از خانواده جدا شده. ولی.فیونا دختر ارشد خانواده قصد دارد خانواده را کنار هم نگه دارد و 

vahid love بازدید : 1482 دوشنبه 1390/03/02 نظرات (0)

امتياز سريال :8.8/10

خلاصه داستان : اولیویا دانم یک افسر پلیس فدرال آمریکا در بوستون است. شعبه اف بی آی این شهر بخشی نیمه‌سری دارد بنام ادارهٔ فرینج (Fringe Division)، که در آن مامورانی موظفند معماهای جنایی غیرمتعارفی مربوط به دگرپیکری و مسائل خودآگاهی و دورآگاهی و دیگر مسائل غیر عادی را حل کنند.
دانم به کمک یک نابغه علمی بازنشسته از دانشگاه هاروارد بنام پروفسور والتر بیشاپ که از اختلالات روانی رنج می‌برد (و لذا چندین سال در حبس بوده‌است)، و نیز پسرش پیتر بیشاپ که در جنگ عراق یک پیمان‌کار خصوصی بوده‌است، کمک می‌گیرد و سعی در حل جنایت‌هایی دارد که دارای ویژگی‌های فراطبیعی بوده و از نظر علمی به «علوم حاشیه» معروف هستند.
اما یک ویژگی مرموزی تمام در هر ماجرا را به هم مربوط می‌کند. دانم این ویژگی را pattern (طرح) نامیده، و به دنبال کشف این راز عجیب است. ویلیام بل در انتهای فصل اول و دوم سریال در این ماجرا نقش آفرینی می‌کند.او رئیس و پایه‌گذار شرکت مَسیو داینامیکز (Massive Dynamics) است که در پشت بسیاری از اتفاقات فراطبیعی قرار دارد.
رفته رفته الیویا متوجه می‌شود که منشا بسیاری از اتفاقاتی که رخ میدهد، وجود ارتباط‌هایی با جهان‌های موازی (نظریهٔ هیو اورت) می‌باشد، و نه تنها سال‌هاست که والتر و ویلیام بدنبال گشودن یک دروازه به یکی از این جهان‌ها بوده‌اند، بلکه والتر سال‌ها پیش که در سوگ مردن پسرش پیتر بوده، به جهان موازی سفر کرده بوده و پسرش (که در آن جهان زنده بوده) را ربوده و به این جهان می‌آورد. و این عمل او سرآغاز یک دشمنی بین دو جهان برای کنترل جهان دیگری بوده است.


vahid love بازدید : 710 دوشنبه 1390/03/02 نظرات (0)

خلاصه داستان: خلاصه داستان : هارپر جزیره ای است که حدود هفت سال پیش شاهد قتل های زنجیره ای وحشتناکی بوده است قاتل بی رحم افراد دهکده را به طرز فجیعی به قتل رسانده، ولی در نهایت توسط کلانتر جزیره کشته شده و به سزای اعمال خویش میرسد ! چند سال بعد و در عین ناباوری، افراد ساکن در جزیره دوباره شاهده قتل های زنجیره ای فجیع، آن هم مانند همان نمونه ی ۷ سال پیش میشوند !حال این سوال در نزد همگان مطرح میشود که آیا قاتل زنجیره ای دوباره زنده شده و بازگشته، یا اینکه شخص دیگری به تقلید از وی مرتکب این جرایم فجیع شده است … 

کیفیت :  HDTV
حجم : میانگین 150 MB
فرمت : Avi

vahid love بازدید : 1007 دوشنبه 1390/03/02 نظرات (0)

نام سريال : 90210 
ژانر : کمدي | درام | عاشقانه
کارگردان : Jeff Judah, Gabe Sachs, Darren Star, Rob Thomas
نويسنده : Jeff Judah, Gabe Sachs, Darren Star, Rob Thomas
بازيگران : Shenae Grimes, Tristan Wilds ،AnnaLynne McCord...
تاريخ انتشار :2 September 2008
سال توليد : 2008 تا 2011
محصول : آمريکا
زبان : انگليسي
زمان : ميانگين هر قسمت : 60 دقيقه
زيرنويس فارسي : دارد
کيفيت : عالي HDTV
فرمت : MKV
حجم : ميانگين هر قسمت 140 MB
کانال پخش کننده : CBS آمريکا
تعداد فصل ها : سه فصل 
فصل : اول تا سوم
تعداد قسمت ها : 68 قسمت
اطلاعات بيشتر : کليک کنيد
لينک دانلود : مستقيم - Direct
خلاصه داستان : سریال (۹۰۲۱۰) محصول سال ۲۰۰۸ آمریکا است که ساخته  می باشد . موضوع این سریال کمدی/درام ، جا به جایی یک خانواده آمریکایی از کانزاس به بورلی هیلز درکالیفورنیاست . محور اصلی داستان بسیار زیبا ،جالب وپرحادثه سریال که خالی از طنز نیست ،اتفاقاتی را در بر می گیرد که برای فرزندان این خانوداه در دبیرستان جدید آنها رخ می دهد . فرزندان خانواده در دبیرستان “وست بورلی “، درس می خوانند ودر آنجا با حوادثی روبرو می شوند که روابط میان آنان وهمکلاسی هایشان را تحت تاثیر قرار می دهد . فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی در قالب همان فیلمنامه مجموعه تلویزیونی محبوب “برلی هیلز، ۹۰۲۱۰” نوشته شده است. اما مجموعه اصلی “۹۰۲۱۰″ درباره بر خورد والدینی بسیارسختگیر با فرزندانشان بود که تقریبا همه بازیگران آن سفید پوست بودند، اما مجموعه جدید والدین خونسرد وبازیگرانی از نژادهای مختلف را نشان می دهد. مجموعه اصلی “برلی هیلز، “۹۰۲۱۰″ شامل ۹ بخش بود ، پس از نمایش آن در سال ۱۹۹۰ زمانی که مقامات کمپانی “فاکس” تصمیم گرفتند تا سریال کمدی کوتاه مدت “پارکر لوییس نمی تواند لاغر شود” را در سر تا سر درام برلی هیلز ارتقا دهند، با شروع نا موفقی روبرو شدند.


vahid love بازدید : 565 دوشنبه 1390/03/02 نظرات (0)

فصل ششم این سریال هم به پایان رسید

نام سريال : Supernatural 6 - ماوراءطبيعه 6
ژانر سريال : هيجان انگيز | راز آلود | درام | ترسناک
 
کارگردان : Eric Kripke
بازيگران :
 Jared Padalecki در نقش Sam Winchester 
Jensen Ackles در نقش Dean Winchester
امتياز : 9/10
فصل : ششم
کيفيت : عالي HDTV
تعداد قسمت : 126 قسمت
سال توليد : 2005 - 2010
حجم : ميانگين 150
فرمت : mkv
زيرنويس فارسي : دارد
اطلاعات بيشتر : کليک کنيد
خلاصه داستان : ماجراي زندگي دو برادر است که در کودکي طي حادثه وحشتناکي مادر خود را از دست داده و پدرشان را هم گم کرده اند. حالا که به دو جوان رعناي معاصر تبديل شده اند و شهر به شهر دنبال پدرشان مي گردند. آن دو در مسيرشان مرتب با حوادث فراواقعي روبرو مي شوند که هيچ توضيح علمي ندارند. اين دو بايد بر تمام دشمنان – اعم از ارواح و اجنه و شياطين و قاتلان رواني و ديوانه هاي گوش به فرمان اهريمن – فائق آيند و خير و سلامت و نيکي را حفظ نمايند. به لحاظ ساختاري, اين سريال – مثل ساير آثار آمريکايي- انقدر خوش ساخت هست که چشم را خسته کند و جذاب بنمايد.


vahid love بازدید : 1608 دوشنبه 1390/03/02 نظرات (1)

ژانر سريال : كمدي - درام
امتياز سريال :8.7/10 
محصول : 2007 آمريكا

خلاصه داستان: سریال Californication مشکلات زندگی ،هنک نویسنده ای رو بیان میکنه که با دخترش بکا و دوستش کارن،زندگی میکند. هنک نویسنده ای است که در زندگی شخصی و حتی شغلش به پوچی و بن بست رسیده و سعی در عوض کردن شرایط ندارد. و برای کنار آمدن با زندگی پوچ و تو خالی اش به بی بند و باری پناه میبرد وبا بیخیال شدن نسبت به وقایع اطرافش سعی در تحمل زندگی غیر قابل تحملش را دارد.

vahid love بازدید : 389 دوشنبه 1390/03/02 نظرات (0)

ژانر سريال : كمدي - درام
امتياز سريال : 9.6/10
محصول : 2003 - 2006 آمريكا

خلاصه داستان: اين سريال داستان کمدي مرد جواني است به نام مايکل که به تازگي همسر خود را از دست داده و بايد به تنهايي از پسر 13ساله خود مراقبت کند. اما اين تنها گوشه کوچکي از مشکلات اوست. او عضوي از يک خانواده بزرگ است که اکنون به دليل مشکلات اقتصادي در حال از هم پاشيدن است. مايکل وضيفه دارد اعضاي خانواده را در کنار يکديگر نگه دارد اما هر يک از اين اعضا به شکلي ديوانه اند. از اينجا سير کمدي بي نظير سريال آغاز مي شود.

vahid love بازدید : 471 دوشنبه 1390/03/02 نظرات (0)

ژانر سريال : درام - معمايي - تخيلي
امتياز سريال : 7.7/10
محصول : 2009 - 2010 آمريكا

خلاصه داستان: فکر کنین که یه تکنولوژی اختراع بشه که بتونه ” هویت ” و ” شخصیت ” قدیمی آدمها رو به طور کامل پاک کنه و در عوض هر بار به اونها ” شخصیت جدیدی ” بده ، شخصیتی که از هر لحاظی کامل و بدون نقص باشه و بتونه هر کاری که به منظورش ساخته شده رو به نحو احسن انجام بده و بعدش هم که کارو انجام دادن ، دوباره مثل هارد کامپیوتر پاک بشن و یک شخصیت دیگه بشه بهشون داد . حالا فرض کنین که این تکنولوژی در اختیار سازمانی مخفی قرار گرفته و این سازمان از افراد زندانی و یا داوطلب برای این امور استفاده میکنه. داستان اصلی سریال ، حوادثی رو که برای یکی از این افراد که به جای اینکه 5 سال به زندان بره قبول کرده که 5 سال برای این سازمان کار کنه ، و اسمش هم ( اکو ) هست رو برامون تعریف میکنه.....


vahid love بازدید : 643 دوشنبه 1390/03/02 نظرات (0)

سریال دکستر در سال 2006 در تلویزیون نمایش داده شد .این سریال محصول دو شبکه CBS , Showtime میباشد. داستان این سریال در باره قاتلی خونسرد و حرفه ای به نام دکستر می باشد که همزمان هم در اداره پلیس مشغول به کار است و هم در زمان مقتضی به قتلهای زنجیرهای خود می پردازد .این قاتل خونسرد دارای ظاهر بسیار ارام و دوست داشتنی است به گونه ای که همه همکارانش او را بسیار دوست می دارند ولی این ظاهر دوست داشتنی پوششی برای پنهان کردن ان چیزی است که سالها در نهاد او وجود داشته و ان چیزی نیست جز اشتیاق به کشتن ولی نه کشتن هر کس بلکه کشتن کسانی که سزاوار مردن هستند . با گذشت زمان با شخصیت و منش و رفتار دکستر اشنا می شویم و با فلش بک هایی به دوران کودکی و نوجوانی او رجعت می کنیم و به علت رفتارهای نامتعارف او پی می بریم. در طول سریال داستانهای جنایی دیگری نیز اتفاق می افتد و از طرفی شاهد زور ازمایی دکستر با قاتلان و جانیان شهر میامی هستیم.


تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 369
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 360
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 2,496
  • بازدید کلی : 224,647